Івент-маркетинг

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

«Івент-маркетинг» — навчальна дисципліна як складова комплексу дисциплін з підготовки кваліфікованого фахівця-маркетолога, який вміє використовувати інструменти івент-маркетингу як актуального інструменту просування компанії на ринку. Маркетинг подій стає одним з найефективніших ринкових інструментів організації та координування прямої комунікації з партнерами, споживачами і співробітниками компанії.

У курсі вивчається теоретична база event-маркетингу, визначення видів його інструментів, місце event-маркетингу в комплексі маркетингових комунікацій підприємств. Студенти отримають уявлення про event-маркетинг як спосіб просування колективного та індивідуального брендів; навчаться обґрунтовувати необхідність використання маркетингу подій для компаній, які прагнуть покращити ефективність маркетингової діяльності, обчислювати попит на event-послуги в Україні та світі; набудуть практичних навичок використання методик оцінки економічної та комунікаційної ефективності event-маркетингу.

Освітній компонент «Івент-маркетинг» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Основи креативного мислення», «Рекламна діяльність», «Історія маркетингу та реклами».

.МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Мета: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань з подієвого маркетингу, набуття практичних навичок щодо підготовки, проведення і аналізу подій. Завдання:  усвідомлення студентами місця event-маркетингу  в системі підготовки фахівця з реклами та зв’язків з громадськістю; визначення ролі подій у процесі формування маркетингових позицій суб’єкта соціальних комунікацій;  ознайомлення з історією становлення і розвитку подієвого маркетингу; вивчення закономірностей подієвого маркетингу; усвідомлення психологічних засад організації подій; усвідомлення соціологічних засад організації подій; ознайомлення з основними засобами організації подій; ознайомлення з основними засобами здійснення впливу на споживача під час подій; вивчення відносин «замовник – виконавець» у подієвому маркетингу; ознайомлення зі стратегією організації подій; ознайомлення зі специфікою підготовки різних видів подій; вивчення технологій організації презентацій, виставок, урочистостей тощо; вивчення технологій організації масових дійств; усвідомлення специфіки позиції родієвого менеджера в структурі event-компанії.

Силабус: Івент-маркетинг 2023 (4 курс)

Силабус: Івент-маркетинг 2023 (3 курс)

Силабус: Івент-маркетинг 2022
Робоча програма: Івент-маркетинг