Штучний інтелект – це загроза або помічник для маркетолога?

Сьогодні однією з найбільш обговорювальних тем є бурхливий розвиток технологій ШІ. Суспільство розділилося на групи – хтось бачить в ШІ загрозу, а хтось можливості. Ми звернулися з цим питанням до нашого випускника,  виконавчого директора у Агенції стратегічного маркетингу МІМ:AGENCY Віталія Садовського.

1

26 квітня Віталій провів майстер-клас для викладачів та студентів за темою «Штучний Інтелект в маркетингу», під час  якого продемонстрував основні види ШІ, що використовуються у маркетинговій діяльності його агенції. Надав ряд рекомендацій та порад і відповів на питання.

2

За допомогою ШІ маркетологи сьогодні формують контент-плани, досліджують споживачів та конкурентів, підвищують SEO-оптимізацію сайтів, створюють рекламні креативи тощо.

3

Віталій підкреслив, що сьогодні кожен маркетолог має опанувати інструменти ШІ, це є вже однією з ключових вимог, наряду з володінням англійської мови.

4

Більшість викладачів та студентів вже мають досвід використання інструментів ШІ, але такий структурований майстер-клас дозволить суттєво підвищити рівень майстерності володіння ШІ.