Рекламний дизайн

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Дизайн реклами – це найбільш якісний механізм, який при грамотному і правильному використанні ефективно працює на масове залучення уваги потенційних споживачів і служить для безпосереднього впливу через побачене на людський мозок. Рекламний дизайн тісно пов’язаний з вивченням основ та формування практичних навичок щодо аналізу існуючих та специфіки розроблення графічних рекламних матеріалів сучасного підприємства та адаптації їх під час розміщення на різноманітних носіях. Дизайн за своїм характером, методом (художнє проектування) і метою належить до естетичної діяльності. За предметом, засобами і результатами дизайнерська діяльність входить до структури промислового проектування, а через нього – в систему промислового виробництва. Як засвідчує світовий досвід, дизайн це потужне джерело забезпечення якості товарів та послуг, ефективний засіб суттєвого підвищення конкурентоспроможності промислової продукції, всього середовища життєдіяльності. Його застосування, при відносно незначних фінансових вкладеннях, здатне забезпечити вагомий позитивний ефект на економіку держави, на розвиток матеріальної культури суспільства. Освітній компонент «Рекламний дизайн» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонен «Маркетинг», «Мерчендайзинг», «Маркетингова товарна політика».

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою викладання навчальної дисципліни «Рекламний дизайн» є формування у майбутніх маркетологів сукупності знань із художнього оформлення, кольорової гармонійності у рекламних матеріалах

Силабус: Рекламний дизайн 2023

Силабус: Рекламний дизайн 2022
Робоча програма: Рекламний дизайн