Маркетингові комунікації

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Навчальна дисципліна «Маркетингові комунікації» є важливою складовою програми підготовки фахівців з підприємництва і торгівлі, оскільки правильне посування товарів є запорукою успіху підприємства. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження концепції маркетингових комунікацій в практику розв’язання виробничо-економічних завдань вітчизняних підприємств. Вивчення дисципліни надає студентам комплекс знань щодо основних категорій маркетингових комунікацій, закономірностей комунікаційних процесів, специфіки елементів комплексу просування, та формує ряд практичних навичок використання маркетингових комунікацій в процесі товаропросування. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички щодо розроблення бюджету маркетингових комунікацій та рекламних кампаній, визначення ефективності рекламного звернення до цільової аудиторії та набуття практичних навичок їх використання в процесі просування товарів, пошуку резервів удосконалення системи товаропросування тощо. Вивчення дисципліни «Маркетингові комунікації» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо формування системи маркетингових комунікацій підприємства.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладення дисципліни «Маркетингові комунікації» є оволодіння знаннями ефективного продажу продукції та послуг з метою прийняття ефективних виробничих, організаційних і наукових рішень на рівні сучасних вимог.

Силабус: Маркетингові комунікації
Робоча програма: Маркетингові комунікації