1. «Формування споживних властивостей та товарознавча оцінка нових зернових продуктів поліпшеного складу» |
2. Особливості просування товарів та послуг у мережі Інтернет |
3. Управління якістю та безпечністю товарних ресурсів на підприємствах торгівлі |
4. Методологія маркетингової діяльності вищого навчального закладу |
5. Маркетингові дослідження ринків продовольчих товарів і готельно-ресторанних послуг |
6. Організаційно-економічний механізм формування ефективного підприємницького сектора регіону на засадах інноваційно-інвестиційного маркетингу Наукові керівники: Євтушок Ольга Василівна (к. е. н.), Бахчиванжи Людмила Анатоліївна (к. е. н., доц.), Соколюк Катерина Юріївна (к. е. н.) |
7. Підвищення ефективності Didjital маркетингу у діяльності підприємств сфер харчової та переробної промисловості, рекреаційних та комерційних послуг. Наукові керівники: доц. Голубьонкова О.О., доц. Лозовська Г.М., ст. викл. Брайко М.Г., ст. викл. Соколюк К.Ю. |