Історія маркетингу та реклами

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

В усі часи людина намагалася змінити власне буття, використовуючи різноманітні способи впливу на інших індивідів та на суспільство в цілому. Одним із найефективніших способів такого впливу була й залишається реклама. Рекламний досвід людства є багатогранним та поєднує соціально-політичні, економічні та культурні чинники. З’являються нові технології, але велика кількість рекламних прийомів, що застосовувалися у минулому, не втрачають своєї популярності й у наш час. Все це зумовлює актуальність вивчення історії маркетингу та реклами. Предметом навчальної дисципліни «Історія маркетингу та реклами» є вивчення особливостей зародження та розвитку маркетингової і рекламної діяльності у різних суспільно-історичних умовах Західної Європи, США та України. У рамках представленого освітнього компонента здобувачі знайомляться з історичними умовами зародження маркетингу та реклами, першими практиками їх впровадження, класичними маркетинговими теоріями, відомими вченими-маркетологами, рекламістами, що стояли у витоків маркетингу та реклами й продовжують розвивати їх наукові школи та новаторські дослідницькі методи, які сьогодні активно використовуються у реальному бізнесі. Курс «Історія маркетингу та реклами» дає змогу зрозуміти як маркетингова наука, реклама та практика розвивалися у відповідь на економічні, соціальні, технологічні та інституційні зміни. Курс вивчає способи, інструменти та технології, якими маркетинг та реклама користувалися на практиці; як ці методи змінювалися з плином часу, оскільки вони реагують на мінливі соціально-економічні умови. Освітній компонент «Історія маркетингу та реклами» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Історія України та української культури».

.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Мета навчальної дисципліни «Історія маркетингу та реклами»: систематизовано й емпірично аргументовано представити студентам історичне становлення маркетингової і рекламної діяльності, основних засобів масової інформації, теоретичних положень основних концепцій маркетингу, розкрити їх соціально-психологічні, економічні та естетичні передумови розвитку.

Силабус: Історія маркетингу та реклами 2023

Силабус: Історія маркетингу та реклами 2022
Робоча програма: Історія маркетингу та реклами