Маркетинг продовольчих товарів

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг продовольчих товарів» є узагальнення наявного досвіду, практики наукової діяльності з вивчення особливостей продовольчого ринку його інформаційного забезпечення, характеру поведінки споживачів, сутності управління маркетингом, удосконалення товарної пропозиції, каналів розподілу, формування цін та організації маркетингових комунікацій, що сприяє формуванню у майбутніх фахівців ідеології сучасного бізнесу.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг продовольчих товарів» є формування у студентів цілісної системи знань і умінь у системному досліджені та освоєнні методів організації і управління маркетингом на підприємствах, які пов’язані з виробництвом та продажем продуктів харчування.

Силабус: Маркетинг продовольчих товарів
Робоча програма: Маркетинг продовольчих товарів