Маркетингова політика розподілу

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Освітній компонент (ОК) «Маркетингова політика розподілу» спрямований на формування у здобувачів вищої освіти комплексу знань, умінь, навичок та інструментів, що дозволяють приймати виважені і ефективні рішення щодо розподілу товарів та/або послуг на певному товарному ринку враховуючи маркетингові аспекти діяльності підприємства.

Освітній компонент «Маркетингова політика розподілу» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент Маркетинг, Економіка підприємства.

.МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою дисципліни «Маркетингова політика розподілу» є формування системи науковотеоретичних і практичних знань про методи дослідження, створення і функціонування каналів розподілу, форми і методи роботи посередників у каналах, методологічні та методичні питання вибору і ведення політики розподілення в умовах конкуренції.

Силабус: Маркетингова політика розподілу 2023