АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Становлення та розвиток ринкової економіки обумовлює актуальність та необхідність широкого використання маркетингу у практичній діяльності підприємств ринкового типу та підприємницьких структур. Навчальна дисципліна «Маркетингові комунікації» охоплює питання формування стратегії та планування комунікацій, що вкрай важливо для підприємств, які мають не лише виробляти якісну продукцію та надавати якісні послуги, а й здійснювати цілеспрямований інформаційний вплив на ринкове середовище, використовуючи систему маркетингових комунікацій. Маркетингові комунікації лежать в основі процесу просування, спрямованого на створення та підтримку постійних зв’язків підприємства з ринком для інформування, переконання та нагадування про свою діяльність з метою активізації продажу товарів (послуг).
Метою вивчення дисципліни є отримання систематизованих знань про систему маркетингових комунікацій підприємства, сформувати вміння та навички планування й формування основних моделей маркетингових комунікацій підприємства та їх інтеграції в єдиний ефективний комплекс. Дисципліна знайомить студентів з основними інструментами маркетингових комунікацій: рекламою, стимулюванням збуту, PR та зв’язками з громадськістю, персональними продажами та прямим маркетингом. Програма дисципліни охоплює й широке коло синтетичних інструментів маркетингових комунікацій, зокрема організацію виставкової діяльності та участь у ярмарках, упаковку, брендінг. спонсорування, інтернет-маркетинг, мерчандайзинг та рекламу на місці продажу. Розглядаються переваги та недоліки зазначених інструментів, їх застосування на окремих етапах життєвого циклу товару, методи оцінки їх ефективності та формування бюджету маркетингових комунікацій.
В процесі вивчення дисципліни студенти навчаться поєднувати раціонально окремі інструменти маркетингових комунікацій та інтегрувати їх в єдиний комплекс..
МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Мета навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації» – сприяння оволодінню студентами теоретичними знаннями та практичними навичками щодо застосування, використання засобів та елементів комплексу маркетингових комунікацій; організації, планування, здійснення управління комунікативною діяльністю підприємств з метою ефективного їх функціонування, а також ефективного продажу продукції або послуг, прийняття виробничих, організаційних і управлінських рішень на рівні сучасних вимог ринкової економіки та глобальних викликів.
Силабус для ОПП Маркетинг та Digital-комунікації _ Маркетингові комунікації
Силабус: Маркетингові комунікації
Робоча програма: Маркетингові комунікації