Рекламний дизайн

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

“Рекламний дизайн” тісно пов’язано з вивченням основ та формування практичних навичок щодо аналізу існуючих та специфіки розроблення графічних рекламних матеріалів сучасного підприємства та адаптації їх під час розміщення на різноманітних носіях. Дизайн за своїм характером, методом (художнє проектування) і метою належить до естетичної діяльності. За предметом, засобами і результатами дизайнерська діяльність входить до структури промислового проектування, а через нього – в систему промислового виробництва. Як засвідчує світовий досвід, дизайн це потужне джерело забезпечення якості товарів та послуг, ефективний засіб суттєвого підвищення конкурентоспроможності промислової продукції, всього середовища життєдіяльності. Його застосування, при відносно незначних фінансових вкладеннях, здатне забезпечити вагомий позитивний ефект на економіку держави, на розвиток матеріальної культури суспільства.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання навчальної дисципліни “Рекламний дизайн” є формування у майбутніх маркетологів сукупності знань із художнього оформлення, кольорової гармонійності у рекламних матеріалах.

Силабус: Рекламний дизайн
Робоча програма: Рекламний дизайн