Нейромаркетинг

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Розвиток сучасного вітчизняного бізнесу потребує інноваційних підходів в плануванні, розробленні та впровадженні маркетингових програм та перегляду відношення до маркетингу як концепції споживання. Інноваційні технології в цій царині в першу чергу направлені на вивчення емоційних реакцій споживачів при здійсненні вибору та купівлі товару. Використання сучасних досліджень психології у поєднанні з нейроскануючими технологіями дозволило визначити, що майже 90% людських вчинків здійснюється під впливом чинників, які не контролюються розумовою діяльністю, а залежать від підсвідомості людини. При цьому майже 80% покупок відбувається під впливом емоційних поривів, а не свідомого оцінювання інформації. Отже, в умовах посилення конкурентного середовища на ринку, дослідження впливу на поведінку споживачів аудіовізуальних, смакових, нюхових, тактильних подразників буде все більш затребуваними. Вивчення мотиваційних чинників споживачів при прийнятті рішення про покупку є досить актуальним завданням у практиці вітчизняних компаній. Освітній компонент «Нейромаркетинг» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Маркетинг», «Мерчандайзинг», «Практична стилістика та копірайтинг».

.МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Метою освітнього компоненту є формування у здобувачів розуміння механізмів мотивації поведінки, функцій вибору і прийняття рішень людиною в різних сферах економічної діяльності. У практичному змісті, дана спеціалізація в маркетингу займається вивченням нераціональної складової рішень споживачів, щоб поліпшити привабливість пропозицій, рекламний повідомлень або інших впливів на органи чуття цільової аудиторії.

Силабус: Нейромаркетинг 2024

Силабус: Нейромаркетинг 2023

Силабус: Нейромаркетинг 2022