Онлайн-зустріч зі студентами фахового коледжу нафтогазових технологій , інженерії та інфраструктури сервісу

Проведення онлайн-зустріч зі студентами фахового коледжу нафтогазових технологій , інженерії та інфраструктури сервісу.

19 березня 2024 року в 13.00 проведено відкриту онлайн лекцію зі студентами фахового коледжу нафтогазових технологій , інженерії та інфраструктури сервісу за участю доцента кафедри МПіТ Євтушок О.В. та студентки спеціальності 075 «Маркетинг» СВО «Магістр» Кривоножко Ксенії, яка висвітлила питання  Тема лекції:  « Інформаційне середовище міжнародного маркетингу- інтернет, екстранет, інтранет» кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі факультету менеджменту, маркетингу та публічного адміністрування ОНТУ.

Ксенія наголосила, що інформаційне середовище міжнародного маркетингу охоплює різноманітні інструменти та платформи, що використовуються для реклами, просування продуктів та послуг на міжнародному ринку. У цьому контексті важливими компонентами є інтернет, екстранет та інтранет.

Інтернет: Це світова мережа комп’ютерів, яка надає можливість комунікації та обміну інформацією між користувачами з усього світу. У міжнародному маркетингу Інтернет використовується для створення веб-сайтів, розміщення рекламних банерів, ведення соціальних медіа-кампаній, електронної комерції та інших маркетингових ініціатив.

Екстранет: Це мережа, яка об’єднує певні організації, клієнтів, постачальників або партнерів для обміну обмеженою обсягом інформації чи послугами через Інтернет. У міжнародному маркетингу екстранет використовується для спільної роботи з партнерами, обміну конфіденційною інформацією та координації маркетингових заходів.

Інтранет: Це внутрішня мережа організації, яка забезпечує спільний доступ до інформації, документів та інструментів між співробітниками. У міжнародному маркетингу інтранет використовується для внутрішньої комунікації, співпраці над проектами, обміну документами та ресурсами, а також для зберігання інформації про продукти, ринки та конкурентів.

Ці три компоненти інформаційного середовища сприяють ефективному веденню міжнародних маркетингових кампаній, сприяють підвищенню продуктивності та співпраці в організації, а також дозволяють залучати клієнтів та партнерів з різних країн світу.

На онлайн зустрічі були присутні 55 учасників, із них викладачі, науковці ОНТУ та представники фахового коледжу нафтогазових технологій , інженерії та інфраструктури сервісу.

photo_2024-03-19_20-40-39 (2) photo_2024-03-19_20-40-39 (3) photo_2024-03-19_20-40-39 (4) photo_2024-03-19_20-40-40 photo_2024-03-19_20-40-40 (2)