Самоменеджмент: Організація праці маркетолога

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Діяльність будь-якої організації викликає необхідність координації дій персоналу, яку має здійснювати керівник. Тому від ефективності його роботи залежить ефективність функціонування організації загалом. На основі досвіду діяльності успішних керівників сформовані рекомендації та розроблені інструменти й рекомендації з підвищення ефективності роботи. Сутність та умови результативності застосування цих інструментів розглядаються в процесі вивчення навчальної дисципліни «Самоменеджмент: організація праці маркетолога».

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Основною метою навчальної дисципліни «Самоменеджмент: організація праці маркетолога» є формування системи теоретичних знань та оволодіння практичними навичками організації роботи маркетолога, а саме вміння планувати особисту діяльність, ефективно розподіляти управлінські функції, встановлювати критерії оптимізації трудових процесів, ефективно організовувати робоче місце, планувати кількість і навантаження виконавців, ефективно організовувати власний час, позитивне ставлення до себе та вибір індивідуальних ефективних способів здійснення професійної діяльності.

Силабус: Самоменеджмент: Організація праці маркетолога
Робоча програма: Самоменеджмент: Організація праці маркетолога