Цифрові технології в рекламі та PR

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Дисципліна «Цифрові технології в рекламі та PR» – один з найцікавіших напрямів спеціальності маркетинг. Для України ця професія молода, але зростаючий інтерес до неї і усвідомлення важливості комунікаційної діяльності практично в усіх структурах і сегментах суспільства обумовлює необхідність підготовки фахівців для державних і комерційних структур, засобів масової інформації, громадських, соціальних, релігійних організацій, великих корпорацій та фінансових установ.

Діяльність фахівця з цифрових технологій в рекламі та PR включає: планування рекламної кампанії і координацію дій фахівців, які займаються виготовленням реклами; концептуальні основи рекламної діяльності і зв’язків з громадськістю; підготовку та поширення інформації про якість, особливості і переваги товарів та послуг; формування концепції рекламного продукту; контроль рекламного бюджету організації; створення привабливого образу будь-якої особи та організації в очах громадськості; формування ефективних стосунків організації з представниками влади, споживачами, партнерами та суспільством в цілому; написання статей, прес-релізів, ведення блогів, участь в соціальних мережах, забезпечення інформаційної підтримки корпоративного сайту; організацію внутрішньої комунікації; представлення інтересів організації на національному або міжнародному рівнях.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання дисципліни «Цифрові технології в рекламі та PR» є вивчення здобувачами основних аспектів цифрових технологій в рекламі, що дозволяють орієнтуватися в питаннях отримання, обробки, інтерпретації необхідної для рекламної діяльності інформації і застосування відповідних алгоритмів з метою підготовки змісту і оформлення рекламних повідомлень, ухвалення оптимальних рішень по проведенню рекламних кампаній, оцінки ефективності рекламної діяльності.

Силабус: Цифрові технології в рекламі та PR
Робоча програма: Цифрові технології в рекламі та PR