Технології Digital маркетингу

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Цифровізація всіх аспектів сучасного життя суттєво впливає на зміну структури ринків, моделей поведінки споживачів та суттєву зміну бізнесових процесів, особливо в сфері маркетингової діяльності. Саме тому дисципліна «Технології Digital маркетингу» є однією з ключових задля формування теоретичних знань та практичних навичок роботи в умовах швидкоплинних змін ринкового середовища, що дає змогу сформувати компетенції, що є критично необхідними в умовах сучасного стану економічного розвитку.

В рамках вивчення дисципліни особлива увага приділяється розгляду сучасних тенденції в розвитку цифрових технологій та інструментів маркетингової діяльності, сучасним теоретичних моделям та підходам, що пропонуються українськими та міжнародними фахівцями та ознайомленню з успішними прикладами впровадження таких інструментів в практичну діяльність підприємств як споживчого, так і промислового секторів.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання дисципліни «Технології Digital маркетингу» є формування у здобувачів системи теоретичних знань та практичних вмінь у сфері цифрового маркетингу.

Силабус: Технології Digital маркетингу
Робоча програма: Технології Digital маркетингу