Управління якістю в галузі

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Освітній компонент (ОК) «Управління якістю в галузі»
Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємства починається, у першу чергу, із забезпечення якості продукції, що виробляється. Для забезпечення якості необхідна наявність не лише матеріальної бази та кваліфікованого персоналу, але й системного підходу до питань управління. Організація повинна створити дієву систему управління, яка спрямовує її зусилля на якісне виконання всіх процесів, що здійснюються, які у свою чергу, забезпечать досягнення якісного результату (створення якісного продукту або послуги). Отже, управління якістю спрямовано не лише на сферу управління в організації, воно охоплює всю систему менеджменту компанії, спираючись на комплексний підхід до управління всіма процесами. При вивченні дисципліни особливу увагу приділяються використанню принципів управління якістю у маркетингової діяльності підприємств харчової та переробної промисловості, рекреаційного та комерційного сектору.
Дисципліна передбачає вивчення проблем якості на всіх стадіях циклу створення продукції (маркетинговий аналіз ринку, проектування і розробка продукції, планування; закупівля матеріальних ресурсів, підготовка виробництва, контроль, пакетування і складування, маркетингове просування товару, збут і продаж, монтаж і здача в експлуатацію). При вивченні дисципліни розглядається досвід розвитих країн (Японії, США, Великобританії й інших) в області управління якістю з пропозиціями по його використанню в управлінні якістю продукції у маркетинговій діяльності підприємств харчової та переробної промисловості, рекреаційного та комерційного сектору
Освітній компонент «Управління якістю в галузі» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Методологія наукових досліджень в галузі та інтелектуальна власність», «Управління конкурентоспроможністю».

.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою освітнього компоненту «Управління якістю в галузі» – є надання студентам системи теоретичних знань зі специфіки управління якістю на підприємствах та отримання практичних навичок щодо формування системи управління якості з урахуванням галузевих особливостей маркетингової діяльності.

Силабус: Управління якістю в галузі 2024