Маркетинг Інтернет речей

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Освітній компонент (ОК) «МАРКЕТИНГ ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ» Глобалізація інформатизації суспільства і активний процес науково-технічного розвитку в області інформаційних систем сприяють формуванню єдиного світового інформаційного простору. Однією з основних тенденцій розвитку сучасних інформаційних систем та технологій стає розширення доступності інформаційно-обчислювальних ресурсів мереж для окремих користувачів, в тому числі і речей. Сьогодні пристрої Інтернету речей не лише масово використовуються у щоденному вжитку, але й у сучасному бізнес-середовищі. Зокрема Інтернет речей (Internet of Things або IoT) активно впроваджується в різних галузях – від промислової сфери до сільського господарства, рітейлу, будівництва, тощо. Поступово пристрої IoT стають невід’ємною частиною багатьох галузей, і зростання їх кількості спричиняє виникнення нових проблем проектування, застосування, експлуатації та безпеки. Бурхливий розвиток технічних засобів і підвищення активності доступу до інформаційно-обчислювальних ресурсів підвищили інтерес до проблеми ефективного використання мережевих ресурсів Інтернету речей і забезпечення оперативного доступу до них. Освітній компонент «Маркетинг інтернет речей» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Маркетинг», «Мерчандайзинг», «Практична стилістика та копірайтинг»

.МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Метою освітнього компоненту є формування у здобувачів фундаментальних концепцій інноваційного розвитку, сучасних підходів та методів здійснення маркетингової діяльності у сфері нових та високих технологій, вмінь та навичок застосування сучасного інструментарію маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності інноваційного підприємства на ринку.

Силабус: Маркетинг Інтернет речей 2023

Силабус: Маркетинг Інтернет речей 2022

Робоча програма: Маркетинг Інтернет речей