Відкрита лекція: Основні види комунікації в організаціях

Альберт Мейєрабіан встановив, що в щоденній комунікації 7% складають слова, 38% – звукові засоби (тон голосу, інтонація звуку та ін.), 55% – немовна взаємодія, що здійснюється за рахунок невербальних засобів. Сучасне суспільство постійно прагне збільшення своїх комунікативних можливостей. Для окремої людини засоби комунікації — це мобільний зв’язок, спілкування, Інтернет і т.д. Що ж таке комунікація у науковому сенсі і як це поняття застосовується у різних сферах життя?

Відповіді на ці та інші питання студенти факультету менеджменту, маркетингу та публічного адміністрування ОНТУ почули під час відкритої лекції доцента кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі І.В. Мунтян на тему «Основні види комунікації в організаціях».

Лекція проходила 15 лютого в рамках циклу лекцій Інституту культуру. Практичні аспекти теми лекції викликали чималу кількість питань у здобувачів до лектора, адже, як виявилося, навіть чутки при раціональній стратегії побудови менеджменту мають практичний результат і впливають на ефективність роботи компанії.