АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Виставкові заходи відіграють важливу роль у пропаганді інноваційних напрямків розвитку економіки, в розповсюдженні наукових відкриттів і винаходів, нових матеріалів і технологій, в зміцненні внутрішньої торгівлі та міжнародних зв’язків, а також стимулюють зміцнення структурних змін в економіці. Виставки і ярмарки є джерелом достовірної і правдивої інформації на ринку товарів і послуг, що викликає до них великий інтерес як ділових кіл, так і широких мас населення. Такі заходи забезпечують місце зустрічі, де обговорюються основні статті договору, підписується такий договір на основі робочих товарних зразків, консультацій стендистів, а також окреслюють перспективи майбутньої співпраці між виробником і споживачем. Курс спрямований на формування знань у студентів про те, що в умовах сьогодення виставкова діяльність є одним із ключових засобів діяльності з просування товарів на ринку. Вивчення маркетингових інструментів, що застосовуються у виставковій діяльності дозволить краще розуміти як функціонує бізнес, як задовольняються потреби споживачів, визначаються цільові ринки товарів і послуг тощо. Освітній компонент «Виставково-ярмаркова діяльність» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Маркетинг», «Основи підприємницької діяльності», «Історія маркетингу та реклами», «Практична стилістика та копірайтинг», «Маркетинг соціальних мереж», «Менеджмент».
.МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Метою викладання освітнього компоненту ««Виставково-ярмаркова діяльність» є формування у студентів базових знань у галузі виставково-ярмаркової діяльності, опанування студентами необхідних теоретичних основ, методики і практичних навичок щодо організації, підготовки та проведення виставкових заходів, специфіки організації експозиції, методів роботи з аудиторією виставки.
Силабус: Виставково-ярмаркова діяльність 2023
Силабус: Виставково-ярмаркова діяльність 2022
Робоча програма: Виставково-ярмаркова діяльність