АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Маркетинг готельно-ресторанного господарства – це система управління й організації діяльності по розробці, створенню, просуванню та продажу готельного продукту, орієнтована на задоволення потреб споживача, і на забезпечення досягнення поставлених цілей керівництва готелю. Мета маркетингу готельно-ресторанного господарства полягає у формуванні у студентів сучасної цілісної системи поглядів та спеціальних знань у сфері маркетингу, набуття практичних навичок та формування у студентів компетенції фахівців галузі готельно-ресторанного господарства в нових ринкових умовах. Основним завданням вивчення дисципліни є вивчення сутності й видів маркетингу, теоретичних аспектів управління маркетингом; засвоєння методичних засад проведення маркетингових досліджень, сегментації споживачів ринків готельного і ресторанного бізнесу, вибору цільових ринків та позиціонування товару (фірми) на ринку; засвоєння знань та набуття практичних навичок з формування ефективного комплексу маркетингу; засвоєння знань щодо розробки стратегії та планів маркетингу, контролю та організації маркетингової діяльності на підприємствах готельного і ресторанного господарства.
.МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Метою освітнього компоненту є формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування послуг на ринку готельного і ресторанного бізнесу з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Силабус: Маркетинг готельно-ресторанного господарства 2023
Силабус: Маркетинг готельного і ресторанного господарства 2022
Робоча програма: Маркетинг готельного і ресторанного господарства