Маркетинг соціальних мереж (SMM)

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Маркетинг у соціальних мережах або SMM (англ. social media marketing) – комплекс заходів щодо використання соціальних медіа як каналів для просування компаній та вирішення інших бізнес-завдань. Соціальні медіа в сучасних інформаційних умовах є найбільш органічним засобом комунікації, що динамічно розвивається та відіграє в нашому житті все більш значну роль. Вони створюють нові соціальні практики, розширюють можливості для реклами та зв’язків з громадськістю з метою охвату цільової аудиторії й досягнення рекламних та PR-цілей, надають нові можливості для позиціонування, просування та популяризації людей та ідей, відкривають простір для використання креативних технологій. Використання потенціалу соціальних медіа – невід’ємна складова соціального медіа маркетингу. Мета Маркетингу у соціальних мережах (SMM) полягає у постійної комунікації з потенційними клієнтами; формуванні бази даних клієнтів із соціальних мереж; підвищенні ефективності трафіку та конверсії; покращенні популярності бренду; підтримки рейтингу компанії, бренду; збільшенню продажів. Основним завданням вивчення дисципліни є надання студентам знань про особливості різних соціальних мереж та розробка проекту просування продукту в цих мережах; розуміння параметрів, що чинять вплив на просування продукту у соціальних мережах; вивчення особливостей поведінки користувачів соціальних медіа. Освітній компонент «Маркетинг соціальних мереж (SMM)» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Маркетинг послуг».

.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ 

Метою освітнього компоненту є формування у здобувачів системи теоретичних знань щодо основних напрямів розвитку та способів застосування маркетингу соціальних мереж, як одного з ефективних та додаткових інструментів просування бізнесу, а саме механізмів підтримки та застосування підприємницької діяльності в Інтернет-середовищі.

Силабус: Маркетинг соціальних мереж (SMM) 2023

Силабус: Маркетинг соціальних мереж (SMM) 2022
Робоча програма: Маркетинг соціальних мереж (SMM)