АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Маркетинг і торгівля є невід’ємними елементами мистецтва продажів, оскільки жоден, навіть найкращий товар не може продати себе сам. В сучасних умовах торгівля є складним, багаторівневим, динамічним бізнесом. Фахівці в галузі маркетингу і комерції з метою успішної торгівлі повинні шукати покупців, виявляти їх потреби, закуповувати відповідні товари, складувати, перевозити, домовлятися про ціни та умови продажу. При цьому фахівці з закупівлі можуть створити чудовий асортимент, домогтися низької вартості товарів, але якщо ці товари не будуть реалізовані споживачем, компанія не отримає прибутку. Тому фахівцям в галузі маркетингу необхідно всебічно і досконало знати не тільки прийому впливу на споживача, але і законодавчі основи регулювання як процесу торгівлі, так і механізми захисту прав споживачів. Освітній компонент «Правила торгівлі та захист прав споживачів» є одним з основоположних компонентів для професійних діячів ринку, чий бізнес полягає в реалізації товарів і послуг кінцевим споживачам. У зв’язку з цим актуальним є вивчення даної дисципліни студентами спеціальності 075 «Маркетинг». Освітній компонент «Правила торгівлі та захист прав споживачів» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Маркетинг», «Маркетингові комунікації»..
МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Мета освітнього компоненту «Правила торгівлі та захист прав споживачів» є ознайомлення із системою, структурою, особливостями та правилами різних форм торгівлі, а також з перспективами організаційних заходів щодо захисту прав споживачів в Україні та світі. Забезпечення належного захисту прав споживачів спрямоване не лише на захист інтересів конкретного споживача, а й на вдосконалення соціального клімату в державі.
Силабус: Правила торгівлі та захист прав споживачів 2024
Силабус: Правила торгівлі та захист прав споживачів 2023
Силабус: Правила торгівлі та захист прав споживачів 2022
Робоча програма: Правила торгівлі та захист прав споживачів