АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Сьогодні дуже активно відбувається процес цифровізації життя людини. Щодня ми користуємося декількома мобільними додатками, що значно полегшують нам життя. Комп’ютерні ігри вже перестали бути суто розважальним засобом – активно впроваджується використання ігор як в навчальний процес, так і в робочій, бюджет змагань з комп’ютерних ігор вже нараховує десятки мільйонів доларів. При цьому комп’ютерна гра, мобільний додаток як продукт, мають певну специфіку – під час розробки, ціноутворення, розповсюдження та просування. Саме тому доцільним є впровадження даної дисципліни. Опанування знань щодо особливостей маркетингу комп’ютерних ігор та додатків дозволить здобувачам стати фахівцями у перспективній ніші, що має тенденцію до розвитку та зростання.
В результаті вивчення дисципліни «Маркетинг ігрової індустрії та додатків» здобувачі будуть знати: сутність та значення маркетингу у сфері комп’ютерних ігор та застосунків, ключові потреби та цільові сегменти, методи розробки ідей, провідні моделі бізнесу, канали розподілу та просування; та вміти: проводити маркетингові дослідження ринків комп’ютерних ігор та застосунків, продукувати ідеї для розробки нових ігор та застосунків, визначати цільову аудиторію та релевантні методи просування та комунікацій.
.
МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Метою викладання дисципліни «Маркетинг ігрової індустрії та додатків» є формування знань щодо особливостей маркетингової діяльності у сфері специфічних продуктів – комп’ютерних ігор та додатків (застосунків).
Силабус: Маркетинг ігрової індустрії та додатків
Робоча програма: Маркетинг ігрової індустрії та додатків