АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Освітній компонент (ОК) «ОСНОВИ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ» – складова комплексу дисциплін з підготовки кваліфікованого фахівця-маркетолога, здатного створювати і знаходити нові оригінальні ідеї, що відхиляються від прийнятих схем мислення, успішно вирішувати поставлені завдання нестандартним чином. Це бачення проблем під іншим кутом і їх рішення унікальним способом. Креативність сприяє розвитку інноваційних продуктів, послуг та маркетингових стратегій, що може призвести до відкриття нових ринків і створення нових можливостей для бізнесу. В умовах перенасиченого ринку споживачів, креативні підходи дозволяють виділитися серед конкурентів і привернути увагу цільової аудиторії. Креативна реклама, контент та інші маркетингові ініціативи викликають цікавість і створюють позитивне враження. Креативність дозволяє створювати унікальні образи та ідеї, які запам’ятовуються споживачам. Це допомагає підвищити впізнаваність бренду та зміцнити його позиції на ринку. Креативні маркетингові кампанії часто приносять більше результатів, оскільки вони здатні емоційно зв’язуватися з цільовою аудиторією і спонукати її до дії. Глибокі і емоційні зв’язки з маркетинговими ініціативами можуть стимулювати продажі та збільшувати лояльність клієнтів. Отже, креативність є ключовим фактором для досягнення успіху в сучасному маркетингу, допомагаючи підвищити впізнаваність бренду, збільшити продажі та створити стійкі конкурентні переваги.
.МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Мета навчальної дисципліни «Основи креативного мислення»: формування сучасної системи поглядів та спеціальних знань з креативного мислення, набуття практичних навичок щодо різних технік застосування креативного мислення для рішення проблем або реалізації можливостей в маркетингу та рекламній діяльності.
Силабус: Основи креативного мислення 2024
Силабус: Основи креативного мислення 2023
Силабус: Основи креативного мислення 2022
Робоча програма: Основи креативного мислення 2022