Маркетинг ігрової індустрії та додатків

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Сьогодні дуже активно відбувається процес цифровізації життя людини. Щодня ми користуємося декількома мобільними додатками, що значно полегшують нам життя. Комп’ютерні ігри вже перестали бути суто розважальним засобом – активно впроваджується використання ігор як в навчальний процес, так і в робочій, бюджет змагань з комп’ютерних ігор вже нараховує десятки мільйонів доларів. При цьому комп’ютерна гра, мобільний додаток як продукт, мають певну специфіку – під час розробки, ціноутворення, розповсюдження та просування. Саме тому доцільним є впровадження даної дисципліни. Опанування знань щодо особливостей маркетингу комп’ютерних ігор та додатків дозволить здобувачам стати фахівцями у перспективній ніші, що має тенденцію до розвитку та зростання.

В результаті вивчення дисципліни «Маркетинг ігрової індустрії та додатків» здобувачі будуть знати: сутність та значення маркетингу у сфері комп’ютерних ігор та застосунків, ключові потреби та цільові сегменти, методи розробки ідей, провідні моделі бізнесу, канали розподілу та просування; та вміти: проводити маркетингові дослідження ринків комп’ютерних ігор та застосунків, продукувати ідеї для розробки нових ігор та застосунків, визначати цільову аудиторію та релевантні методи просування та комунікацій.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання дисципліни «Маркетинг ігрової індустрії та додатків» є формування знань щодо особливостей маркетингової діяльності у сфері специфічних продуктів – комп’ютерних ігор та додатків (застосунків).

Силабус: Маркетинг ігрової індустрії та додатків
Робоча програма: Маркетинг ігрової індустрії та додатків