Маркетингова логістика

АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Навчальна дисципліна «МАРКЕТИНГОВА ЛОГІСТИКА» покликана на надання здобувачам освіти знань та навиків зменшення витрат у процесі просування матеріальних та інформаційних ресурсів, починаючи від вибору постачальника і закінчуючи доставкою та післяпродажним обслуговуванням. Мета маркетингової логістики полягає у стратегічному поєднанні маркетингової та логістичної діяльності в контексті ланцюга поставок в процесі створення цінності для споживачів. Основним завданням вивчення дисципліни є надання студентам знань про застосування концептуальних засад маркетингової логістики, використання стратегії і тактики маркетингової логістики, принципів і закономірностей створення й руху каналів розподілу.

МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ

Метою освітнього компоненту є формування у студентів системних знань і розуміння концептуальних основ логістики як інструмента ринкової економіки, теорії і практики розвитку цього напрямку та набуття вмінь і навичок ефективного управління матеріальними потоками.

Силабус: Маркетингова логістика 2024

Силабус: Маркетингова логістика 2023