Менеджмент якості

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємства починається, у першу чергу, із забезпечення якості продукції, що виробляється. Для забезпечення якості необхідна наявність не лише матеріальної бази та кваліфікованого персоналу, але й системного підходу до питань менеджменту. Організація повинна створити дієву систему управління, яка спрямовує її зусилля на якісне виконання всіх процесів, що здійснюються, які у свою чергу, забезпечать досягнення якісного результату (створення якісного продукту або послуги). Отже, менеджмент якості спрямований не лише на сферу управління в організації, він охоплює всю систему менеджменту компанії у сфері контролю якості й управління безпечністю продукції, спираючись на комплексний підхід до управління всіма процесами.

При вивченні дисципліни особливу увагу приділяються використанню принципів менеджменту якості у діяльності підприємств харчової промисловості та в індустрії краси у сфері контролю якості й управління безпечністю харчових і парфумерно-косметичних продуктів.

Дисципліна передбачає вивчення проблем якості на всіх стадіях циклу створення продукції (аналіз ринку, розробці продукції, планування; закупівля матеріальних ресурсів, підготовка виробництва, контроль якості і безпечності готової продукції, пакетування і складування, просування товару, збут і продаж). При вивченні дисципліни розглядається досвід розвитих країн (Японії, США, Великобританії й інших) в області менеджменту якістю з пропозиціями по його використанню в управлінні якістю продукції у діяльності підприємств харчової та індустрії краси.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання дисципліни «Менеджмент якості» є надання студентам системи теоретичних знань зі специфіки управління якістю на підприємствах та отримання практичних навичок щодо формування системи менеджменту якості з урахуванням галузевих особливостей.

Силабус: Менеджмент якості
Робоча програма: Менеджмент якості