Управління якістю в галузі

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємства починається, у першу чергу, із забезпечення якості продукції, що виробляється. Для забезпечення якості необхідна наявність не лише матеріальної бази та кваліфікованого персоналу, але й системного підходу до питань управління. Організація повинна створити дієву систему управління, яка спрямовує її зусилля на якісне виконання всіх процесів, що здійснюються, які у свою чергу, забезпечать досягнення якісного результату (створення якісного продукту або послуги). Отже, управління якістю спрямовано не лише на сферу управління в організації, воно охоплює всю систему менеджменту компанії, спираючись на комплексний підхід до управління всіма процесами. При вивченні дисципліни особливу увагу приділяють використанню принципів управління якістю у діяльності підприємств харчової та переробної промисловості, рекреаційного та комерційного сектору.

Дисципліна передбачає вивчення проблем якості на всіх стадіях циклу створення продукції (аналіз ринку, проектування і розробка продукції, планування, закупівля матеріальних ресурсів, підготовка виробництва, контроль, пакетування і складування, просування товару, збут і продаж, монтаж і здача в експлуатацію). При вивченні дисципліни розглядається досвід розвинутих країн (Японії, США, Великобританії й інших) в області управління якістю з пропозиціями по його використанню в управлінні якістю продукції у діяльності підприємств харчової та переробної промисловості, рекреаційного та комерційного сектору.

.

МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Метою викладання дисципліни «Управління якістю в галузі» є надання студентам системи теоретичних знань зі специфіки управління якістю на підприємствах та отримання практичних навичок щодо формування системи управління якості з урахуванням галузевих особливостей.

Силабус: Управління якістю в галузі
Робоча програма: Управління якістю в галузі