Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу

Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу

З 25 по 26 квітня 2024 р. на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (ДУІТЗ) відбувся захист робіт фіналістів Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу.

На конкурс було подано 120 наукових робіт із 40 найпотужніших ЗВО України та ЄС, зокрема з 12 ЗВО Києва, Харкова, Сум; 9 ЗВО Львова, Івано-Франківська, Луцька та Хмельницького; 6 ЗВО Одеси; 7 ЗВО Східної та Південної України; 6 ЗВО країн-членів ЄС та Республіки Казахстан.

Вікторія Галіченко, студентка 1 курсу СВО “магістр” спеціальності 075 «Маркетинг» під керівництвом ст. викладача Марина Брайко підготувала наукову роботу на тему « Формування стратегії розвитку бренду виноробні РETROPOL». Результати наукових досліджень та практичні рекомендації впроваджено у діяльність ТОВ « Агросвіт ТД », Одеська область.

Вікторія, за результатами захисту наукової роботи, отримала диплом 3 ступеня.

Вітаємо Вікторію  і Марину Герольдівну з отриманими результатами!

 Скриншот 22-05-2024 155838