АНОТАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Умови ринкової економіки вимагають від виробників не лише збільшення витрат на розробку продукції, яка цілковито має задовольняти потреби і запити споживачів, а й застосування найсучасніших прийомів з просування цієї продукції на ринку. Сукупність технічних прийомів, які застосовуються протягом всього життєвого циклу товару з метою підвищення обсягів продажів, проблеми збільшення кількості нових покупців, підвищення ефективності заходів з інтенсифікації комерційних зусиль потребують докладного вивчення, що актуалізує виокремлення вивчення цих та ряду інших питань Основним завданням вивчення дисципліни «Рекламна діяльність» є навчання студентів відповідним засобам і навичкам рекламного бізнесу за такими напрямами: розробка плану та бюджету рекламної кампанії, знання психологічних основ поведінки споживачів, використання у рекламному бізнесі сучасних засобів обчислювальної техніки та економіко-математичних методів. Освітній компонент «Рекламна діяльність» базується на знаннях, отриманих здобувачем вищої освіти в результаті вивчення освітніх компонент «Основи креативного мислення», «Маркетнгові дослідження», «Історія маркетингу та реклами».
.МЕТА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ
Показ місця та ролі реклами в системі маркетингу, виховання ставлення до організації реклами як до серйозного складного мистецтва, а також наукового обґрунтування проведення рекламних кампаній і підвищення їхньої ефективності.
Силабус: Рекламна діяльність 2024
Силабус: Рекламна діяльність 2023
Силабус: Рекламна діяльність 2022
Робоча програма: Рекламна діяльність