АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Маркетинг став невід’ємною складовою життя сучасної людини – щодня доводиться приймати рішення стосовно вибору товарів певних торгових марок, реагування на різноманітні акційні пропозиції та рекламні оголошення. Дисципліна «Маркетинг» є базовою для спеціальності «Маркетинг».
В результаті вивчення дисципліни «Маркетинг» здобувачі будуть знати: сутність та значення теорії маркетингу, основні концепції та категорії маркетингу, елементи комплексу маркетингу, види маркетингових заходів, сучасні проблеми застосування маркетингової діяльності, перспективні різновиди маркетингу, причини виникнення та попередження ризиків в маркетингу; вміти: проводити маркетингові дослідження ринків, здійснювати аналіз ринкових можливостей підприємств різних галузей промисловості; розробляти ефективні маркетингові товарну, цінову, збутову й комунікативну політики підприємств; здійснювати контроль ефективності маркетингових заходів.
.
МЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Метою викладання дисципліни Маркетинг є формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Методологічною основою дисципліни є загально-філософські та загальнонаукові принципи: діалектична логіка, порівняння, аналіз, синтез.